HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

1 Ekim 2012 Pazartesi

Başlangıç

Kaç kez denedim kaç kez başaramadım bilmiyorum ama son bir yıldır sürekli kilo vermeye çalışan ama veremeyen buna rağmen yediklerinden sürekli mutsuz ve vicdan azabı çeken bir hal içindeyim.Yılbaşına kadar zaman veriyorum kendime ,bu defa da başaramazsam kendimi daha fazla yıpratmadan vazgeçeceğim bu işten.Sürekli diyet  hali psikolojik olarak beni çok yordu ,daha fazla başarısızlığı kaldıracak gücüm yok!
Günlük yediklerimi ayrıntısıyla yazacağım ,her pazartesi tartı günüm

Sabah:peynirli tost ve tek şekerli kahve
Ara:3 adet hurma
öğle:1 tabak barbunya,1 dilim ekmek
akşam:2 parça ızgara tavukgöğsü,1 dilim ekmek

ilerleyen saatlerde belki 1 fincan şekersiz kahve içerim


2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bak ne kadar karamsar başlamışsın, aralarda tökezlemişsin ama şu an ne kadar farklı bir yerdesin, 60'lardasın. Pes edilmediği sürece gerisi geliyor, artık yolunun sonunu bekliyorum dört gözle. :)

    YanıtlaSil