HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

4 Ekim 2012 Perşembe

4. GÜN

Sabah:domates,peynir,2 dilimekmek

Ara: 2 adet hurma

Öğle:domatesli kaşarlı sandiviç

Ara:elma

Akşam: 1 tabak taze fasulye,salata,2 dilim ekmek

Ara:tek şekerli kahve

bu hafta ekmek biraz fazla oldu,önümüzdeki hafta akşam öğününde ekmeği 1 dilime düşüreceğim,sonra da öğle öğünümdeki ekmeği 1 dilime düşürmeyi planlıyorum.Süt veya yoğurt tüketmem lazım ,aslında severim neden yemiyorum bilmiyorum.Yediklerimi yazma işi iyi oluyor eksiklerimi fazlalarımı daha net görebiliyorum

2 yorum:

  1. omurcum donmene cok sevindim. Ince bellinin yorumlarinda gordum. bende seninle ayni kilolardayim. Hadi birlikte verip kurtulalim bu kis degil mi?

    aynur

    YanıtlaSil
  2. Umarım verebiliriz Aynurcum,bu aralar kafamı iyice taktım kilo vermeye

    YanıtlaSil