HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

19 Ekim 2012 Cuma

19. GÜN

Sadece yediklerimi paylaşıyorum şimdilik,farklı şeylerde yazsam diyorum ama bu aralar yazıp yazıp silme modundayım.Günler ne getirecek bakalım ,kilo verdikçe moralim düzelir ben de yazarım belkiii...

Sabah:tost,kahve

öğle:çorba,2 dilim ekmek

ara:kahve


Akşam:ne yiyeceğim bilmiyorum çünkü akşam anneme gidiyorum ne çıkarsa bahtıma,kendime göre bi şey bulamazsam salatayla idare etmeye çalışırım.Yarın akşam dönerim annemden ,dönüncede yazarım yediklerimi en kaçamaksızından....

3 yorum:

  1. bende yediklerimi yazinca bir sure sonra sikici geliyor. Aslinda bu kilolara gelmen yediklerinden cok yasadiklarin. Ben yasadigim sorunlari yazmayinca biraz olsun rahatliyorum. Psikolojik rahatlamaya da ihtiyacin var. bence yaz ama silme burda herkes paylasiyor. O yuzden de yazmiyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunları yazınca daha çok hırslandığımı farkettim,şimdi kime kırılıp,kızmışsam adabınca söylüyorum yüzlerine,yazdıkça daha da büyütüyorum sorunlarımı sanki.
      ne bileyim Aynurcum kafam biraz karışık galiba ,umarım yazarım yakında neşeli neşeli :)))

      Sil
    2. aslinda senin yaptigin en iyisi. Kizdigin kisiye soylemen. Benimde oyle yapmam lazim aslinda...

      Sil