HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

17 Mayıs 2013 Cuma

yorgunum!

Başlangıç kilo:78.9

5. gün kilo:77.5

atılan adım:10800

yediklerim

sabah:1 yumurta,domates,peynir,5 zeytin

ara:kahve

öğle:1 kase ayran çorbası

ara:6-7erik

akşam:a adet haşlanmış baget,salata,yoğurt

detoks yapamadım 1 öğün yiyebildim çorbayı ,ona rağmen 600 gr gitmiş

bu aralar çok yorgunum bahardan mı yoksa diyetten mi bilmiyorum ,dün spor yaparken neredeyse ağlıyacaktım.

uzun uzun kendimle ilgili yazmak,diyet bloglarını dolaşmak yenilerini keşfetmek ortak sıkıntılarımızı,onların çözümlerini öğrenmek istiyorum istemesine de vakit bulamıyorum .akşam 10 dan sonra kızlar ancak uyuyunca zaman bana kalıyor o zamanda inanın hiç halim kalmıyor,ayaklarımı uzatıp tv izliyorum ki çoğu zaman izlediğimi bile anlıyamıyorum

yine şekerimi ölçmeyi unuttum yarın alarm kurucam artık başka çaresi yok:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder