HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

16 Mayıs 2013 Perşembe

yavaş ama emin adımlar....

Başlangıç kilo:78.9

4. gün kilo:78.1

atılan adım sayısı :13 biiinnnnn  :)))

yediklerim

sabah:1 yumurta ,peynir,domates,7 zeytin,2 dilim tam buğday ekmeği
ara:kahve

öğle:ton baloklı salata,1 dilim ekmek

ara:kahve

ara:6-7 as.yeşil erik

akşam:salata,1 tabak nohut ekmek yemedim



kilo olarak fazla bir eksilme olmasa da diyet ve spor açısından iyi bir gündü,hem dışarda yürüyüş yaptım hem de evde spor yaptım üstüne ev işleri de eklenince 13 bin gibi güzel bir sonuç yaklaşık 8 km ediyor :)))


Nasıl bir diyetle devam etmem gerekiyor kafam okadar karışıyor ki ,klo verişimde yavaş sanki sporsa spor da yapıyorum eee tahliller de normal.Neyse umutsuzluğa kapılmadan devam edeyim.
dun dr oz showda metabolizmayı hızlandırmak için iki gün karbonhidrat ağırlıklı beslenin sonrasında yağsız protein ve sebzzelerle devam edin dedi aklıma ayran detoksu geldi o da iki gün devam ediyor ve içindeki bulgur,nohut,mercimek karbonhidrat ağırlıklı,karbonhidratlar vücuttaki yağın kana karışıp dışarı atılmasını sağlıyormuş,doğru olabilirmi???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder