HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

20 Kasım 2012 Salı

50.GÜN

Bu sabahta 73.5
kilo veremiyorum ama almıyorum daçok şükür

sabah:domates,peynir,2 dilim ekmek,kahve

ara:1 kase sütlaç

öğle:1 tabak patates yemeği,1 dilim ekmek

ara:kahve

akşam çorba ve pırasa yemeyi planlıyorum ekmek yemiyeciğim ,


derin bir offf çekmek istiyorum,hayat bu aralar zorluyor beni
bu günler geçince ve sorunlar halolduktan sonra keşke üzmeseydim kendimi diyeceğim biliyorum ama yine de kendimi üzüyorum
park halindeki arabaya çarpılırmı?
hemde yandan
üstelik bu 2.
ilki geçen yıl olmuştu şoför tarafına minübüs çarpmıştı
bu defa yolcu tarafına jeep
şimdi nerden baksan 10 gün araba yok
idare ederim elbet tek sorun bu olsun Allah beterinden korusun


ayrıntıları yazmak istemiyorum ama haksızlık edenleri Allaha havale ediyorum,yufka yüreğime sinir oluyorum kızıyorum kendimehem de çok!

2 yorum:

  1. Allah beterinden saklasın. Üzüldüğün bu olsun. Kısmetse arabayı yenilersin inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,yılbaşından sonra arabayı değiştirmeyi planlıyorum zaten :)

      Sil