HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

3 Kasım 2012 Cumartesi

34.GÜN

Bayramdan beri eve tıkıldım kaldım,kendi tercihim değil kayınpeder bende ,gerçi gündüz pek evde durmuyor ama ne zaman gidecek ne zaman gelecek belli olmadığı için bi yere çıkamıyorum.Yoruldum,bunaldım,sıkıldım ....
Bakıyorum etrafımda insanların aileleri her konuda destekçi,hoşgörülü ,kol kanat geriyorlar evlatlarına.Bizde olay tamtersi biz ailelere destek oluyoruz,biz hoşgörüyoruz alttan alıyoruz,buna rağmen kapris dizboyu benim ailemde eşimin aileside aynı.Neyse bu akşam dönüyor ...

yeme düzenim çok karıştı ,ne yediğimi hatırlamıyorum bile .bu gün daha öğle yemeği yemedim ile saat 14:30 ,gerçi canımda istemiyor ..
yarıdan itibaren tekrar düzenli yazarım yediklerimi

2 yorum:

  1. kilonu yazmamissin, cok pis merak ediyorum:)

    sabretmek en guzeli omur kardes. Allah mukafatini verir insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ediyoum ,yarın sabah tartı günüm tartılır tartılmaz yazarım:)

      Sil