HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

19 Kasım 2012 Pazartesi

49.GÜN

Geçen hafta başlaması gereken reglim yeni başladı ,reglim bitene kadar tartılmıyacağım demiştim ama bir haftadır tartılmıyorum bu sabah dayanamadım tartıldım 73.8 geldim fena değil ama hayallerime yakın değil.Anladım ki ben ayda 2 kg civarı verebiliyorum bu da demek oluyorki yılbaşında ancak 70 olabilirim.Daha fazla verirsem artı mutluluk ama 2 kg verdim diye üzülmeyeceğim, yavaş da olsa kilo vermek hiç vermemekten iyidir.
Geçen hafta arkadaşlar arasında yine benim kilom tartışıldı,65 kilodan  fazla göstermiyorsun dediler hatta inanmadılar ,en sonunda tartıyı getirdik tartıldık herkes şok,65 kilo olan bi arkadaşla aynı beden giyiyoruz üstelik benim boyum 1.64 arkadaş neredeyse 1.70 ,ben de dahil olmak üzere hepimiz çok şaşırdık sonuçta çıkan karar ; arkadaşım hamurişini ,tatlıyı ve kolayı çok tüketir ben tatlı ve kolayı neredeyse hiç kullanmam ,o bana göre daha hareketsiz ,dolayısıyla onu yağ oranı benden fazla olabilir( özellikle kalçaları çok büyük )kararına vardık.Kendimi iyi hissetmedim desem yalan olur,hatta boyumu yanlış ölçtüğümü söylediler belki daha uzunsundur iye ama o arkadaşın yanında rahat 5 cm daha kısa duruyorum :)))
yediklerimi pek yazasım yok ,kaçamağım da yok aslında sadece cumartesi sabahı boşnak böreği vardı kahvaltıda çok severim saymadan zevkle yedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder