HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

2 Kasım 2012 Cuma

33.GÜN


Nagihanın blogunda görünce hemen ben de kendim için yaptım.Nagişe katılıyorum bunlar daha insaflı ,bacaklar benim bacaklar gibi tamam ama benim göbüş böyle fit durmuyzor malesef,yada bu hatun hiç doğum yapmamış:)))
bu arada vücudumun armut tipinde olduğunu öğrendim,keşke kum saati olsaydı daha güzel geldi gözüme ,bu arada kilo ve boyları çevirirken baya uğraştım. sitenin linkini koyamadım artık Nagişten bakarsınız o eklemiş.ayyy 59 kilo olunca pek bi hoş oluyor canımmmm....
spor şart spor şart spor şart......

yediklerimi akşam yazarım

2 yorum:

  1. Teşekkürler paylaştığın için :) Çok eğlenceli buu :))

    YanıtlaSil
  2. benim vucudumda elma tipi, bende armutu tercih ederdim ama ne yapacasin, bizim terchimizle olmuyor. Elimizden tek gelen zayiflayip fazlaliklari eritmek. Kolay gelsin

    YanıtlaSil