HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

12 Aralık 2012 Çarşamba

72.Gün

Kilo:73.9 kg

Dün tansiyonum yüksek olduğu için ödemim vardı sanırım,bu sabah 73.9 u görünce tartıda sevindim.
Ne kadar küçük anlamsız şeylere takılıp üzüyorum kendimi!
Keşke demeyi sevmiyorum ama "keşke umursamaz hayata boşveren bi yapım olsaydı" diyorum zaman zaman,çünkü her şey olacağına varıyor ve iyi yada kötü yaşanıp bitiyor.Atlattığımız her neyse ,şiddeti ne olursa olsun devam ediyoruz hayata,yemeye,gülmeye ,insana dair herşeye.

Anı yaşamak,tadını çıkarmak ...
Öğrenebilirim,yapabilirim...

Allahım ben,evlatlarım,eşim,ailem ve tüm sevdiklerim sağlıklı ve birarada oldukları için sana binlerce kere şükürler olsun.Amin!

Gelelim bu gün yediklerime

sabah:klasik peynirli sandviç ve kahve

ara:2 mandalina

öğle:dünden kalan mantar sote
       1 dilim ekmek
       1 kase yoğurt
ara:kızlar çilekli pasta istemişlerdi,geçen gün markette çilek görünce aldım.Bu gün pastayı yaptık.Yok yok pastayemedim ama 3-4 tane çilek yedim tencerenin dibinde kalan kremaya batırarak:)

akşam : henüz yemedim yarın yazarım

2 yorum:

  1. Merhaba ömür,benimde bu ara tartı korkulu rüyam oldu,moralim bozulmasın diye tartılmıyorum.Haftasonu yaptığım kaçamakları dengelemek için yeşil çorba içiyorum.Daha önce diyetisyene gitmiştim,böyle kaçamaklardan sonra 3 gün bir öğünde sadece yeşil çorba içmemi söylemişti.Mevsimlerdenroma'yı da bilirsin ordada mehtap hanım verirdi listelerinde.Yeşil çorbanın nasıl yapıldığına gelince yeşil olan bütün sebzeleri (içine istersen bulgur da koyabilirsin ama çok az olmak kaydıyla)haşlayıp blendrdan geçiriyorsun,çok az z.yağı ekliyorsun,işte bu kadar :).Bazen çok güzel oluyor bazen de olmuyor,içine koyduğumuz sebzelere bağlı.Ben en son yaptığıma brokoli,pırasa,kabak,maydanoz,ıspanak ve nane koydum gayet lezzetli oldu.Ay çok uzun yazdım galiba,şimdilik hoşçakal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazartesi ben de yapayım yeşil çorbadan,3 gün akşamları içerim ,belki biraz hareketlenir kilom,teşekkürler tarif için:)

      Sil