HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

1 Aralık 2012 Cumartesi

61.GÜN

Hayallerimin yerlebir olduğunun resmi :(
bir ayda 1 kilo bile verememişim,cimrimiyim ben neyim diye yüzsüz bir espri yapasım var!
Pes etmiyorum işte
keşke daha çok kilo verebilseydim demiyorum
İYİ Kİ az da olsa kilo vermişim diyorum

anladım ki yemeden kilo verilmiyor
hırs yapıp daha çok kilo vericem diye öğün atlıyarak kilo verilmiyormuş
ayda 2 kilo verme hedefim var ve bu ay 700 gr verdiğim için Aralık ayında vermem gereken kilo 3.3 kg

2 yorum:

  1. omurcugum hic canini sikma desem. Az da olsa vermissin. ben dengemi hepten kaybettim.

    Yine eski gib butun gun ac gezip aksamlari yemege basladim ve kilo inanilmaz artti. Verirken hizli kilo verirken alirken de ayni hizla aliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya şükür kavuşturana,merak ediyorum nasılsın habersiz bırakma ,sen hayatını bi düzene koy kilolar bi şekilde halolur.

      Sil