HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

11 Aralık 2012 Salı

71.GÜN

Söylenecek bi şey yok malesef :(
yılbaşından sonra diyetisyene gitmeyi düşünüyorum(ben irademe sahip olamayınca sanki ağzıma kilit mi vuracak?)

Artık yediklerimi ve kilomu günlük olarak yazacağım,buraya yazmak yerken biraz frenliyor olabilir

sabah:domatesli peynrli sandviç
          kahve

öğle :1 tabak keşkek

ara:kahve

akşam: mantarsote
           3 köfte
           yoğurt
bütün gün bolca su içtim ,açlık hissetmedim ama her bunaldığımda yemek istedim
zor bir gündü ,diyet açısından değil yaşadıklarım  zordu
üst üste geldi olaylar ,
buzdolabım bozuldu,buzluğu boşaltıp fişini çekmek gerekiyor,dolayısı ile buzluktakileri koyacak bir yer(süt annemin deridondurucusu sorunu çözdü)
büyük kızımın okulda yaşadığı sıkıntı onu da beni de üzdü geçti şok şükür bir daha tekrarlanmasın inş.
komşumun annesi merdinenlerden düştü,Allah korudu başına birkaç dliş atılması gerekmiş,henüz eve dönmediler ayrıntıları bilmiyorum ama hem çok üzüldüm hem de çok korktum,Allah çocuklarımızı,sevdiklerimizi ve bizleri her türlü kaza,bela ve kötülükten korusun inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder