HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

2 Mayıs 2014 Cuma

63.5 kg

15 günde sadece 100 gr gitmiş ama hiiiç üzülmüyorum çünkü İzmir'de hiç listelerime uyamadım.Hatta abarttım o yüzden kilo almadığıma şükrediyorum.15 güz diyet yapmadığım için bu hafta klasik listeme devam ediyorum.Haftaya duruma göre listede değişiklik olabilir.
Bu ay toplamda 1.4 kg verdim.
haziranda 59 kilo hedefimi düşününce sanki olamayacak gibi geliyor ama hedefi tuturamasam bile ben kendimi başarmış görüyorum şimdiden:))

4 yorum:

  1. Tatilde 100gr.dahi vermek iyidir.Iki ay icinde cok seyler degisir.Merak etme hedefe cok yakinsin.

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. itiraf edeyim ilk başladığımda bu kadarını bile başaracağıma inanamıyordum :)
      yavaş kilo verdiğimi kabul ettim artık,o yüzden kalan 3 kiloyu 3 ayda da versem üzülmüyorum Şulecim :))

      Sil
  2. canım ocak ayında seninle aynı kilodaydım. Ama hamile kaldım ve şimdi 74'üm. Çok mutluyum bir bebeğim olacağı için. Ama senin kilo verdiğini gördükçe içime de oturmuyor değil tartıdaki rakamlar :D Çok başarılı ilerliyorsun takma kafana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç öyle tartıdaki rakamlar içine oturmasın,bir bebeğin olacak ,dünyada daha büyük mutluluk yok bence :)
      Hele bir bebişini sağlıkla kucağına al sonrasında senin kilocuklar da gider yavaş yavaş...

      Sil