HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

10 Mayıs 2014 Cumartesi

Tag'landim, Tag'ladim, Tag'lar misiniz?

   Şulecim http://sulemcafe.blogspot.com.tr/2014/05/taglandim-tagladim-taglar-misiniz.html tag'lanmış kendisi de beni tag'lamış.

Bu benim için bir ilk :))

                                                      1) Telefonun nerede?


Sehpanın üzerinde

2) Partnerin?
Esim

3) Saclarin?
kahve

4) Annen?
canım,cancağzım 10 dakikalık mesafede

 
5) Baban?
Aslan babam anacığımın yanında

6) En sevdigin esya?
yastığım :))

 
7) En son gördügün rüya?
karmakarışık sıkıntılı bir rüya

8) Hayalindeki araba?
aaa hiç hayalimde bir araba olmadı desem:)
ama geçen gün grünce çok beğendim Porsche Cayenne olabilir
 
 

9) Icinde bulundugun oda?
Salon

10) Korkun?
evlatlarıma bir şey olması (Rabbim hepsini korusun)

11) On sene icinde ne olmak istiyorsun?
Sevdiklerimle hep beraber olmak

12) Sen ne degilsin?
riyakar

13) En son yaptigin sey?
kızımı dershaneye gitmesi için hazırlamak

14) Uzerinde ne var?
pijamalarım(burada sabah 08 :00 şu anda)
 
 
15) Senin hayatin?
huzurlu

16)Moralin?
parçalı bulutlu tıpkı bu gün ki hava gibi
 

17) Su an ne dusunuyorsun?
Anneme ne hediye alsam?

18) Senin bilgisayarin?
Packardbell
19) Bira?
İnançlarım gereği kullanmıyorum

20) Ask?
 
Eşimle beni bir araya getiren şey :)
 
 
Bende  ;
 
Tekrar bolg yazmaya başlayan Skinny
Birlikte kilo vermeye çabaladığımız Mucize
Sevgili Mariposa 
ve
yapmak isteyen tüm blogger arkadaşlara gönderiyorum
 
 
 

 
sevgiler

3 yorum:

  1. Tesekkürler ,Ömürcügüm.Keyifle okudum.

    Skinny 2 aydan sonra tekrar baslamis,hayirli olsun.

    YanıtlaSil
  2. benide bu zevkli aktiviteye dahil ettigin icin tesekkurler Ömürcügüm.

    YanıtlaSil