HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

5 Şubat 2014 Çarşamba

67.5 kg

Geçen haftaya göre 200 gr ,yağ ise 300 gr eksilmiş.
geçen hafta diyete uyamadığım günler oldu ,bu hafta listemi değiştirdi ve gözüm korktu :)
Ama geçen hafta yediklerimden duyduğum suçluluk duygusu bu hafta ki listeye uymamı kolaylaştırabilir.
Sözde yarıyıl tatili benim için dinlenme vesilesi olacaktı ama yine evdeki hesap çarşıya uymadı.
Sabah erken evden çıkıp gece yarılarında eve dönüyoruz.Eğlence amaçlı değil bu gezmeler maalesef ki çok da yorucu.Dün gece 2 de döndük eve ve ben yatana kadar 3 oldu.Bu gün benim ufak tefek işlerim var,yarın arkadaşımla ilgili koşturmacalar,Cuma annemin evi taşınacak ve benim tatil bitecek çünkü cumartesi kızımın dersanesi başlıyor .15 gün tatilde 1 gün dinlenemediğim gibi koşturmacalardan dolayı ihmal ettiğim evimde de bir sürü iş birikti.Kızlarımla da ilgilenemedim ,kuzularımın tatille ilgi hayalleri de suya düştü,geçen cumartesi iki arada bir derede sinemaya götürdüm ..
Yılbaşından sonra yaşadıklarımız
1 cenaze
3 ameliyat
1 bebeğimiz bronşit nedeniyle 1 hafta hastanede yattı
1 askerimizi gönderdik
2 taşınma
Sağlık olsun her şey hallolur diyorum ama yorgunum
Diyetimle ilgili anlatacaklarımı bir türlü kafamda toparlıyamıyorum.Şu okullar açılsın her şey normal akışına dönünce kafamı toparlayıp yazarım inşallah ,hatta resim bile eklemek istiyorum.

6 yorum: