HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

14 Ocak 2014 Salı

yine 68.6 kg

geçen haftaya göre kilom aynı yağdan ise 200gr gitmiş.
Zor ve yorucu bir hafta geçirdim.
Hastalıklar ,misafirler ,çocukların kursları vs derken bir yakınımızın vefatı ,o koşturmacanın arasında ne yediğimi bilmiyorum.
son 3 gündür kayınvalidem ile  annesi bizde kalıyorlar,yarın kayınvalidem hastaneye yatıyor küçük bir operasyon geçirecek,az önce kendi evine geçti hazırlıklar için.
benim başım bu gün yine acayip ağrıyor,sabah tansiyon ilacımı yazdırmak için aile hekimine gittim ,bu kadar sık olması ve belirtiler nedeniyle migren olabilir norolojiye git dedi.Şu koşturmacalar biraz azalsın kendi rutinimize dönünce giderim.Ama bana bir kaç gün müsade ,sonrasında bloguma da cefemize de sizlerin bloglarına da uğrayacağım söz...

5 yorum:

  1. Basiniz sag olsun,Allah yakininiza rahmet eylesin.!

    Bas agrinda herseyin tuzu biberi olmus,insaallah tedavisini ve sebebini bulur Doktor.Kendimden biliyorum dünyayi dar eder Insana,birara bayagi cektim.Arastirdilar ama sebebini bulamadilar.Sende kendini iyice kontrol ettir.Norolojiden bir sey cikmazsa göz doktorunada bir görün.Koku allerjiside bende bas agrisina sebep oluyor biliyorum.

    Sikintilarin umarim kisa sürede gecer.
    Kiloya gelince giden yagdan gitmis,önemli olanda bu.Az,cok!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Her şey insanlar için Ömürcüğüm... Sen moralini yüksek tut, kendine de dikkat et. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Başınız da sağolsun... Kayınvaliden de en kısa zamnada sağlığına kavuşur inşAllah. Böyle stresli zamanlar kolay değil. Sana da baş ağrın için geçmiş olsun.
    Az da olsa yağdan bir kilo kaybın olmuş, güzel bir haber bence...
    Migren atağı canım çok ağır olur.tekrar tekrar geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  4. Basiniz sagolsun, hastaliklarada Allah sifa versin. Kolayliklar dilerim

    YanıtlaSil
  5. Şule,Funda,Hülya ve Mucize çok teşekkürler kızlar iyi ki varsınız

    YanıtlaSil