HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

4 Eylül 2013 Çarşamba

ısınma turları...

iki gündür listemi uygulamaya çalışıyorum
sabah ve öğlen öğünlerimde listeme uydum
ama dün akşam liste şaştı :(
akşamüstü saat 4 gibi kızlara haşladığım mısırdan yarım koçan yedim
akşam yemeğinde sadece musakka yemeyi planlarken çiğköfteye dayanamadım :(
yemekten sonra da 2 tane incir yedim

bu gün listeme tam olarak uyabilirim inş.

sporu birkaç gün daha erteledim,hem reglim başladı hem de cumartesi diyetisyenimle görüştükten sonra onun fikrini alıp başlarım dedim (bahane çoookk)

bu gün daha iyi olacak :))))

6 yorum:

  1. Çok stres yapma listeye uyucam diye yaa, yediklerinde öyle abartı yok. Ben de ara sıra çikolatayı kaçırıyorum. Bire bir uymak bize uymaz, lazımsa diyet bize uysun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cumartesiye kadar yaptığım kaçamaklar için kendimi çok üzmüyorum
      sonrasında birebir uymam lazım yoksa nasıl gider 20 kilo :)

      Sil
  2. Ne mısıra, ne de incire dayanabilirim ben de... Sen yine az yemişsin; 1/2 koçan mısır, 2 incir ne ki. Vücuduna şifa olsun, boşver.

    Diyet zamanları beni bekleyen 3 tehlikeden biridir incir. İlki dut. Mesela tam diyete niyetlenirim, dut çıkar. Bayılırım duta, yesen bir türlü, yemesen olmaz! Hadi boz diyeti, dut için; bozarım.

    Ve incir. Kör nefis; 1-2 ye doy, değil mi? Yok! Her gün, her öğün yiyebilirim; hele de anneannemin bahçedeki Sultan Selim inciri, kokusu bile bir başkadır.

    Bunu da atlatınca beni bekleyen diğer tehlike Kurban Bayramı'ndan sonraki aşure zamanı :) Neyse ki bir annemim aşuresini çok severim, her aşure tabağının dibine düşmem :) Geçen sene annemi de tembihledim; az yap anne, hemen dağılıp bitecek gibi... diye. Yoksa o aşure tenceresini bitirene kadar ben de bitiyorum.

    Ama hayatın tatları bunlar, ne yapalım ;))



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sorma
      ben de çok severim mısırı da inciri de ama tutum kendimi
      mısırları buzlukta stokladım kışın canım isterse haşlamak için ama taze inciri zamanında yemekten başka şansımız yok ,
      kendimi tutamam diye 1 kilo aldım
      eşim çocuklar da sevince bana ancak 2 tane düştü nefsimle savaşmak zorunda kalmadım ama her dışarı çıktığımda alırım ,neyse fazla zamanı kalmadı :)))

      Sil
  3. Bende regl donemindeyim, kontrol edilemeyen bir istahla. Cok kisa zamanda basliyorsun diyetine, azicik daha sabret

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiği kadar dikkat ediyorum canım,yediklerimi yazıyorum diyetisyenim görmek istedi

      Sil