HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

1 Temmuz 2014 Salı

Ramazan....

Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum...
Henüz ramazanda bir beslenme düzeni oturtabilmiş değilim ama çok da abartmıyorum

iftarda bol su içiyorum,salata,çorba ,yoğurt hep oluyor ,
sebze veya et yiyorum fakat pilav ve makarnanın yanından geçmiyorum,tatlı da çok tercih etmiyorum,ilk akşam yedim bir dilim tatlı amaaaa pideyi çok yiyorum yaaa :((
ilk bir kaç gün alışma süreci diye kendimi çok frenlemiyorum ama dikkatli olmama lazım.

sahurda genelde kahvaltı yapıyoruz ,ekmeği sahurda sınırlayabiliyorum çok şükür ...

sahurda en son 2 hurma 1 bardak süt içiyorum
Hurma konusunda bi uyarı yapmak istiyorum:
dün sahurda hurma yerken tadı çok tatlı geldi ,üstelik yerken ağzıma hani reçel şekerlenince içinde kristaller oluşur ya öyle kristaller geldi,hemen ambalajı okudum ki ne göreyim içindekiler:glikoz,hurma !!!
Daha önce Sevgi pek çok gıda sahtekarlığı hakkında yazmıştı,aman dikkat edelim
bundan sonra ambalajını okumadan bir şey almak yok
hurma ya ne yapabilirler diye düşünüp ambalajı okumadan aldım,içine glikoz enjekte etmişler
ben de saf saf sahurda hurma yiyorum ,hem tok tutar hem bir sürü faydası var diye meğer faydadan çok zarar veriyormuş....

6 yorum:

  1. Hayirli ramazanlar Ömür'cügüm.

    Bende henüz tatli yemedim. Bir günde pide yedim. sahurda kahvalti olarak cavdarli tost ya da sandevic olarak ekmek yedim.

    Yaziyi okuyunca ilk is evdeki hurma paketine baktim :)

    Tunus hurmasi ve naturelmis.Iftari acarken ve sonrasinda findik,badêm ya da cevizle hurma yemegi seviyorum.Tatli niyetine.

    Etiketlere muhakkak bakmali,kimseye güven yok!

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bundan sonra daha dikkatli olacagim

      Sil
  2. Dostluk ödülü kazandin Ömür'cügüm,alirmisin ?,blogumda kupa.

    YanıtlaSil
  3. Ömür'cügüm nerelerdesin?

    YanıtlaSil
  4. Ömür'cüm merhaba.
    Umarım her şey yolundadır.
    Sen de benim gibi kaybolmak istemişsindir sadece...
    En kısa zamanda dönmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Ömür; bir ses lütfen...

    YanıtlaSil