HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

21 Mart 2014 Cuma

65.8 kg

Geçen haftaya göre 300 gr artış görünüyor :(
diyetisyene başladığımdan beri 2. kez tartıda artış oluyor sanırım,diğerinde 100 gr dı bu defa 300 gr.
200 gr yağ eksilmiş,300 gr kas artmış biraz da ödemin artmış dedi.Diyetisyenime göre kilo vermişim önemli olan yağdan kaybetmek kas oranını arttırmak dedi.bildiğim şeyler aslında ama yine de aklım rakamlara takılmış bir kere ,gönül tartıda hep eksilme görmek istiyor,zaten kaplumbağa hızıyla kilo veriyorum :(
Nasıl bir ifade takındıysam diyetisyenin yanında "üzülme bu kadar ,ne kadar küçüldü bedenin rakamlara takılma"diye teselli etti.
Önümüzdeki hafta dişe dokunur bir sonuç görmek istiyorum ,spora devam......

4 yorum:

  1. 38 beden olmussun ya bence tartidaki rakamlar hic onemli degil. Ben 65 kilodayken 42 beden giydigimi bilirim. Cafe blogdaki koydugum yag ve kas resmine bakarsan daha iyi anlarsin. Keske bende senin gibi 38 beden olabilsem. Cok uzagim ama hala umitliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım senin de 38 beden olduğun günler gelicek

      Sil
  2. Ayni dert degil mi?

    Beynimize yer etmis, bir türlü atamiyoruz.Bende ev dr.gittim, randevu aldim konusmak icin.
    Vücut analizi yapiyormusunuz diye yardimcisina sordum,tam cevap vermedi.Niye diye sordu,kisaca durumu anlattim, doktorla konusun dedi.
    Niyetim hastalik sigortasi üzerinden kontrol olmakti.
    Detayli bir kan testide yaptirmak
    niyetim.Olmadi diyet merkezi arayip orda yaptirmak.

    Senin icin rahat olsun, yaglarin eridigini görmüssün, diyet bloglarinin cogu, özellikle zayiflayanlar kas artirma cabalarindalar, gerci bende öyleyim,amatörce..

    Spora agirlik ondan.Sende alisiyorsun artik, eminim kendini eskiye göre daha fit hissediyorsundur.Sevgilerle


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında önemli olan kaç kilo olduğumuz değil kaç beden olduğumuz ,bunu kafamıza yerleştirebilsek keşke...

      Sil