HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

21 Ağustos 2013 Çarşamba

78.8

diyete başladığım gün tepetaklak oldu :(
sabah domates,peynir,5 zeytin ve 2 dilim ekmekten oluşan kahvaltımı yaptım tam kahvemi içerken bir arkadaşım aradı . malum misafir olunca hazırlık yaptım ve onunla birlikte ben de yedim :(
hal böyle olunca benim diyet bu güne kaldı
KEŞKE
kim gelirse gelsin nereye gidersem gideyim ,moralim ne kadar bozuk olursa olsun,depresyonun dibine vursam bile boğazımı tutabilsem

yediklerim beni mutlu bile etmiyor artık ,yediğim her lokma ya kendimi cezalandırmak için yada ortamda herkes yiyince kendime hakim olamayışım

yedim yedim de ne oldu şimdiye kadar
birinden bir kötülük görsem ilkinde affetsem bile ikincide akıllanırım
peki neden kendime bu kadar kötülük yapıyorum ben
her şeyin farkında olarak bile bile neden kendini sabote eder insan
kendimden mi vazgeçtim?
meşgalem yok da oyun mu oynuyorum diyet yapıyorum diye?
hep diyet yapıyor psikolojisi üzerime yapıştığı halde diyete sadık kalamayıp kilo vermek yerine kilo alan bir ben miyim?
SALAK MIYIM BEN?

diyetisyen yerine psikoloğa mı gitsem acaba?

yine yeniden pes etmiyorum ve bu sabah tekrar başlıyorum listeme

yarın daha iç açıcı bir yazıyla görüşmek umuduyla

8 yorum:

  1. Moralini bozma hemen ,yapamayacagim deme basaracagim diye düsün.

    Hic yemiyeceksin diye birsey yok, hergün kahvaltida olsa degisik seyler ye.
    Tamam arkadasinla yedin geri kalan ögünlerinde devam et,dengele.
    Bugünün isini yarina birakma,erteleme.
    Aldigin kaloriyi üstüne hareket ederek yak.günlük limonlu su ve elma sirkeli su ic.
    bende son 4 kilodan kurtulmak istiyorum ama oda zor oluyor.
    Günlük sporu evde muhakkak yapmaya calisiyorum.kalori yakimi icin hareket sart,ne olursa olsun,ip oplamak,merdiven cikmak,oldugun yerde pilates,jimnastik hareketleri yapmak varsa spor aletleriyle calismak,aksam tv izlerken kenarda biraz hareket etmek Leslie ile yürümek ne olursa olsun.aksam yemeginden sonraki yapilan harekette cok etkili oluyor.
    Hepimiz nefsimize yenik düsuyoruz.
    Saglikli beslenme ve yag yakmak acisindan cesitli listelerive tavsiyeleri takip ediyorum.Bikini projesinde instagramdaki bütün katilanlarin yayinladigi neler yediklerinin resimlerini takip ediyorum.
    Su gùnlerde Vintage Duygularda yayinlanan listeleri birebir olmasada
    Uyguluyorum.
    Mesala dün sabah karabugdayim yoktu bende yulaf kepegimle sütü pisirip sekersiz lapa gibi oluyor yaban mersini ile öglenleyinde elma rendesi ile yedim arada 2 salatalik vardi ve 1 yesilcay ictim.aksama kadar hic acikmadim ki tok tutuyor.Aksam degisklik yaptim ve tavuk gögsünu tavada pisirdim yanina kinoa kisiri yaptim yedim.
    Saat 21:30 da oglumun cani peynirli tost isteyince kendimede 1 tane yaptim ( niyeyse hic gerek yoktu) yedim.yani o saatte. Cik cik cik...
    Ee artik bugün halledecegiz mecbur.:)
    Kendini cok kasma diyet diye bir laf var arkamizdan atli kovalamiyor diye degilmi? Stress yapmaya gerek yok .Umutla ,sevkle yapacaksin bu isi( bikini projesi gibi).
    Ekmek dilimini 1 e düsürmeyi dene,hatta yulaf kepegi,unundan muffin kalibinda ekmekcikler pisir.tarifler o kadar cokki.Yulafi hayatiniza sokmaya gayret edin.
    Gecenlerde kan grubuna göre beslenme üzerine okudugum bir yazida
    Ve burclara göre beslenmede bana en iyi gelen tahilin yulaf oldugunu okudum.Gercekte beni rahatsiz etmeyen tek ekmek türü yada tahil.
    Cok doyurucu ,saglikli protein deposu...
    Meyveyi ögleden sonra hic yememeyide aliskanlik haline getirin.Ayrica karbonatli ( alkali sulardan digerleride limonlu ve sirkeli su) yuda deneyin .Önceden cesme suyu ( bizimki icilebilirligi onayli,saglikli sadece kireci fazla ) önceden icemezdim onun yerine minarel suyu icerdimki oda gazli oldugu icin cokta iyi gelmiyordu.Simdi karbomatlisuyu hazirliyorum atiyorum buzdolabina gün boyu likir likir iciyorum tavsiye ederim.
    Ay! Amma uzun yazdim post gibi oldu.Idare edin ...;) Sule

    YanıtlaSil
  2. iyi ki uzun uzun anlatmışsın Şule teşekkür ederim,
    tekrar takrar okunacak bir yazı olmuş ,karbanotlı su veya limonlu suyu ben de denemeliyim

    YanıtlaSil
  3. Selam Ömürcüm, lutfen hic uzme kendini, hep soyledigimiz gibi ksldigimiz yerden devam etmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inatla pes etmiyorum biliyorum bir yerde kırılacak bu zincir...

      Sil
  4. Bende uzun sure senin gibydim ama oncelikle daha kararli olmalisin. Yapacagina inanmalisin. Kendine uygun listeyi secmissin zaten. Gun boyunca defalarca, bu listeye uyarak guzel kilo verecegim diye tekrarla kendi kendine. Ayni liste elinde oldugunda halde diyetisyenle nasil kilo veriyorsun, cunku onunla verecegine inaniyorsun. Bence sen cok akilli bir hatunsuz, elindeki listeye uyup, temiz havada yuruyus yapip, butun kilolarindan kurtulacaksin. Arada birkac kacamak olacak,onemli olan bu isi stres yapmadan, inancla yapmak. Ben olumlu seyleri tekrarlayinca, once komik geliyordu, alismamisim ya, devamli depresyon takilmak daha kolay geliyordu, ya da sikayet etmek. Onun yerine pozitif olmayi sectim, simdi cok daha iyiyim. Sende icinden gecenleri buraya yazmaya devam et. Sakin sakin vazgecme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden geçenleri yazabilsem rahatlıyacağımı biliyorum ama nereden başlarım nasıl yazarım bilmiyorum
      bir yerden sonra yazıp yazıp silerken buluyorum kendimi
      yazdıkça gerçeklerle yüzleşmek mi ağır geliyor yoksa aşırı otokontrol mü bilmiyorum
      ama deniyorum hem yazmayı hem de kilo vermeyi
      olumlu düşünmek gerçekten işe yarıyor
      ne kadar büyük sorunlarla karşılaşacağımı bilsem de sabahları pozitif uyanınca onlarla başetmek daha kolay oluyor

      Sil
    2. bende senin konumundaydim uzun sure. Disari cik acik hava iyi gelir. Pozitif dusun, ne dusunecegini ben soyleyemem, onu sen kendin bulmalisin, ama akilli, degerli, ozel bir oldugunu bilmelisin, baskalarin senin icin ne dusundugu degil hic onemli degil,


      biz dusunceden ibaretiz demis mevlana. Gul dusunursen gulistan, diken dusunursen dikenlik olur.

      Sil
  5. Arkadaşım, unutma depresiflik yok. Hiçbirimiz süper iradeli değiliz, arada kaçamak olacak, öğlen yediysen yedin akşama az yersin olur biter. Bende de genelde hep iki ileri bir geri oluyor, napalım kendimizi bilicez ona göre hareket edicez.

    YanıtlaSil