HEDEF 59 Kg

1 Haziran'da 59 Kg

Diet weight loss

24 Ocak 2013 Perşembe

117.GÜN

Bu sabah kilo:75.7

Dün yediklerim:
sabah:domatesli ve peynirli sandviç,kahve(tek şekerli)
öğle:ton balıklı salata,yarım dilim ekmek
ara:danette puding ,kızlar yerken dayanamadım,aslında ben eve böyle şeyler almam kendim yaparım ama eşim almış

akşam:salata,etsote
ekmek yemedim ama eşimkandil simidi almış ondan yedim 1 tane
akşam oturken 1 portakal

motivasyonum hala yok ,kendimi çok zor tutuyorum ,aklımda hep yemek var ama elimen geldiği kadar kendime engel olmaya çalışıyorum

Okumak istediğim ,yorum yazmak istediğim pek çok blog var ama KENDİ BAHÇEMDE DAL OLAMADAN kimseye yazmaya yüzüm yok :(
moralim ve motivasyonum iyi değil ,toparlanıcam buralardayım

4 yorum:

  1. Sevgili Ömür,

    İnan yazdıkların yabancı değil, çok yakında aynen yaşadım. Sabah tamam deyip, öğleden sonra ve hatta daha ilk ara öğünde sapıttım günlerce... Akşama kadar dayansam, gece çayında çıktım zıvanadan...

    Sonra başladım bir şekilde ama her gün eziyet gibiydi. O tüm yasaklar sanki beynimi kemirir gibiydi, resmen bakıyordum o tüm cıs yiyeceklere ve "adaletin bu mu dünya?" şarkısının en ateşli icracısıydım :))

    Dün mü yazdım bloguma hatırlamıyorum; "yahu hayat kısa, değer mi bunca cefaya..." deyip kendimi yoldan çıkarma çabalarım da oldu ama neyse aklım nefsime uymadı!

    3 hafta geçti, tartıldım ve şimdi diyorum ki; "şu anda yaşadığım haz, bütün o içimin gittiği lezzetlerin hazzını 10'a katlar..."

    Büyük beden reyonuna gider, denemeden direk 4-5 beden alır, çıkardım. Bugün üzerimde yine büyük bedenden aldığım fakat 2 beden bir yelek var. İnsanların üzerimdeki inanamaz gözleri var.

    Bunları düşün; kendini ancak kendin ikna edebilirsin canım...

    Fit olmak bize çok yakışacak. Profil resmindeki gözler öyle güzel bakıyor ki...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür edrim Terazicim o kadar iyi geldi ki yazdıkların. Beden sıkıntısı çekmeden istediğin kıyafeti alıp giymenin tadı hiç bir yemekte yok.Desteğin beni çoook mutlu etti gerçekten...

      Sil
  2. Zaten kendini tuta tuta miden küçülecek ve bir zaman sonra önünde de olsa yemeyeceksin. Benim bütün çabam bu mantıkla ilerliyor. Çünkü yıllar önce başıma geldi , önemli olanın midemin alışması. :) biraz zaman alır ama bence başarabiliriz bende dünden beri 100grm vermişim deyme keyfime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloguma :)
      umarım başardığımız günlerde gelir...

      Sil